En intensiv helg.

Och så var det ny vecka och ny månad, herregud som jag längtar till våren med knoppar på träden, lite värmande sol och ljusare dagar.
Jag började känna av en förkylning igår innan jag la mig och idag är den värre, jag som har värsta super immunförsvaret och aldrig drar på mig förkylningar, influensor eller någon typ av feber. Jag antar det är bättre den kommer nu än när vi ska iväg på SPA nästa vecka, eller under min kommande praktik.
 
Barnhelgen är dessutom över igen. Liam har åkt hem till sin mamma och vi är bara två barn här hemma. Helgen har hunnit bjuda på en hel del med besök, middag hos min pappa och igår hade vi äntligen Ebbas på tok försenade prinsesskalas här hemma. Hon fyller ju år i december men pga sjukdomar och jul och andra röda dagar då folk ofta är bortresa så har de ej blivit av alls. Men nu fick hon iallfall bjuda hem en liten skara tjejer igår för ett prinsesskalas. Vi körde danstopp, gömma nyckeln, kurragömma och skattjakt och Ebba var nöjd och det är huvudsaken.
 
 
 

Kommentarer
Mirre

Oh så mysigt med prinsesskalas, och det ser ju tokmysigt ut. Tråkigt att du är förkyld

Svar: Hon var supernöjd =)
Emmelie

2016-02-01 08:41:45
URL: http://nouw.com/sweetwords


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0