En längre paus än väntat.

Jag som egentligen älskar att blogga, älskar tanken på att allt finns samlat och dokumenterat från barnens uppväxt så man i framtiden kan kika tillbaka och se hur man tänkte och resonerade. Men den senaste tiden har jag inte haft den minsta lust eller tid att sätta mig ner och knåpa ihop ett inlägg, och kameran har legat orörd i sin låda i över två veckor. Jag ska försöka ta tag i bloggandet igen nu, för detta är egentigen något jag verkligen gillar att göra.
 
Jag sliter i skolan med skrivandet just nu, vi har tre olika inlämningar framöver och jag gör mitt bästa i att leta referenser, skriva med rätt språk och försöker leverea mitt bästa. Vi har också tre kommande tentor, seminarier och annat och när jag har mycket omkring mig så fungerar inte jag optimalt, jag blir otroligt stressad och känslig och bryter ihop för minsta lilla. Det är lite så min senaste tid skulle kunna beskrivas, många sammanrbott, tårar och stress.
Men snart kommer våren, solen och ljuset och tillsammans med de så hoppas jag humöret blir mer stablit och att jag återigen hittar den där lilla gnistan igen...
 


 

Kommentarer
ensekundtusentankar.blogg.se

Jag är med periodare att blogga. Det ska bloggas när man vill inte det inte monstret som säger att det är ett måste...

Svar: JO jag vet, visst är de så. De är bara så tråkigt när man tappat bort de lite, trots att man gillar de =)
Emmelie

2016-02-24 20:32:39
URL: http://ensekundtusentankar.blogg.se/
Mirre

Ja man känner ändå en liten press att blogga, så är det ju, man vill ju liksom inte bli glömd, men samtidigt ska det ju vara roligt också,

Så fin du är
Kramar

Svar: Nej jag håller med dig precis, tack snälla du . Kram
Emmelie

2016-02-25 21:35:18
URL: http://sweetwords.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0