Ett dygn hemifrån.

Återigen hemma efter ett dygn i Falkenberg på strandbaden som har blivit utsatt till ett av Sveriges lyxigsate hotell. Nog var det mysigt alltid, stället låg iprincip på stranden och rummen var mysiga.
Vi spenderade gårdagen med att tillsammans ligga i en stor säng i morgonrock och äta frukt och nötter samtidigt som vi kollade på den stora eldstaden som värmde så varmt och skönt. Efter vi legat där i någon timma så gick vi vidare till en annan del , där möttes vi av bås med varsina sängar och en pool med varmt och skönt vatten, under kvällen var allt upplyst med mängder av ljus och under dagtid kunde man ligga i poolen och kolla rätt ut över havet - underbart.
Att ta med en sambo som är otroligt hemmakär och har spring i benen som bara den är inte alltid det enklaste, men jag fick mig några goa skratt åt honom där inne, som jag älskar den spralliga och unika människan <3
Förmiddagen avslutades med en spa-upplevelse där vi fick uppleva fotbad, olika sorters bastu, isskrubb, lerinpackning osv - är jättenöjd med min lilla minisemester.
Tänk att man redan är tillbaka till vardagen, med fortfarande liten sjuk Hugo och fullt ös. Dock möttes jag av gosa och helt otroliga nyheter - jag klarade de senaste tentorna och de hade jag inga som helst förhoppningar att göra.
 
Kameran låg dessvärre nerpackad hela tiden där, är man på spa så är man.
 

Kommentarer
angus

men va härligt!!

Svar: Ja de var verkligen en välbehövlig paus =)
Emmelie

2016-02-10 19:44:22
URL: http://angusfoto.blogg.se
Mirre

Men oh grattis till tentan och ohh så mysigt ni haft det låter helt fantastikst

Svar: Tusen tack =)
Emmelie

2016-02-10 21:26:20
URL: http://nouw.com/sweetwords
ensekundtusentankar.blogg.se

Vilken inbjudande säng... :) zzzznnnaassrk

2016-02-24 20:31:26
URL: http://ensekundtusentankar.blogg.se/
ensekundtusentankar.blogg.se

Vilken inbjudande säng... :) zzzznnnaassrk

2016-02-24 20:31:27
URL: http://ensekundtusentankar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0