Med huvudet i böckerna.

 
Ny vecka och jag fick hem barnen igår efter de varit hos sin pappa. Tyvärr har Hugo drabbats av något av alla de virus som cirkulerar runt och har rejäl hosta och lite feber från och till, därför fick de bli en dag hemifrån förskolan för honom idag. Jag som bestämt mig för att starta dagen med att skriva ordentligt på min hemtenta, inte de lättaste med en pojke som är för sjuk för dagis men för pigg för att bara ta det lugnt hemma. Henrik tog därför med sig Hugo på ett besök hos sin pappa och jag fick en välförtjänt tid för mig själv framför böckerna för att fördjupa mig om allt som rör sjukdomen Parkinson. Så innan jag tappar fokus helt och hållet så tar jag mig en välförtjänt paus, sedan blir det att fortsätta skrivandet en stund till.
 
Önskar er alla en fin start på veckan!
 

Kommentarer
Malena

En fin vecka till dig med! Snart är våren här med ljuset, solen, alla vårtecken och då är vinterns sjukdomar ett minne blott!☺

Svar: Javisst är det så, får försöka se fram emot de =)
Emmelie

2016-02-08 20:59:26
Mirre

vad snällt, skönt att du fick plugga lite, hoppas han kryar på sig snabbt

Svar: Ja dessvärre är han nog lite sjukare idag, men sånt får man väl vänta sig i februari antar jag. :(
Emmelie

2016-02-08 21:57:22
URL: http://nouw.com/sweetwords


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0