Förhoppningsvis mer sömn framöver.

 
Nu har äntligen sömntränaren jag beställde förra veckan kommit, jag har velat till och från i säkert ett år om jag ska beställa klockan eller inte. Problemet med barnen nattetid är egentligen att de vaknar ett par gånger var och frågar om det är morgon, Ebba somnar oftast lätt om efteråt men Hugo hinner stå och skrika i trappan och piggnar därmed till och kan vara svår att få och somna om. Med denna klockan hoppas jag det blir slut på sådant, den blundar och lyser mörkblått när det är natt och när det sedan är morgon så öppnar han sina ögon och blir ljusblå. Tiden går och ställa in olika beroende på hur länge man vill sova och trettio minuter innan den valda morgonen så lyser klockan grönt men han bundar fortfarande, vilket betyder att det snart är okej att stiga upp. Låter fiffigt, nu är det bara att hålla tummarna den funkar lika bra i praktiken också.
 
Dags för en kopp te, och sedan fortsätta titta på farmen som jag tänkt börja följa denna sesången - Godnatt

Kommentarer
Cissi

Vilken smart! Kanske skulle vara något hit, här kommer tjejerna upp någon gång per natt

Svar: Ja testa =)
Emmelie

2016-01-12 10:40:17
URL: http://nastanperfekt.blo.gg
angus

Näpen sicken bra grej! Funkar noginte på 1.5 åring med OERHÖRT stora problem med att nappen ramlar ur

Svar: Åh den där minns jag från när Ebba var liten, har nog förträngt men helt plötsligt minns jag hur de var!
Emmelie

2016-01-12 20:38:04
URL: http://angusfoto.blogg.se
Mirre

OHH vilken bra, låter ju toppen. Samt fin han är, lik sin fina mamma.

Tack för dina tips kramar

Svar: Tack snälla du, hoppas ni är piggare nu, kram
Emmelie

2016-01-12 21:39:12
URL: http://nouw.com/sweetwords


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0