Fredag.

Fredag och ett par dagar hemifrån skolan. Jag hade sett fram emot föreläsningen idag som ett bra avslut på veckan, men när huvudvärken i kombination med illamående slog till igår kväll så bestämde jag mig för att inte ställa klockan på 04:45, jag får helt enkelt läsa mig till de jag missar i litteraturen som förhoppningsvis kommer på posten idag.
 
Igår påbörjade jag de lilla projektet att försöka få in lite ny stil i vårat vardagsrum, tog mig ner till stan och kollade rean och har snöat in mig lite på kombinationen koppar/svart. Hittade faktiskt några fönsterlampor som var rejält nedsatta i pris och en bricka med lite grejer till bordet. De är mycket kvar och byta ut men när man väl böjat så är det lättare att forsätta i samma spår framöver.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0