Fullt upp med studier och vardag.

Det är återigen en intensiv period, vi har nämligen två tentor imorgon i patofysiologi och farmakalogi och en i omvårdnad. Så att jag inte uppdaterat de senaste dagarna beror helt enkelt på att jag suttit bänkad med huvudet i böckerna och försökt lära mig lite de som vi förväntas kunna tills imorgon. Jag får helt enkelt hålla tummarna på att de ställer frågorna på så vis så jag kan besvara dom och sedan hoppas mina kunskaper räcker för ett godkänt - håll tummarna!
 
Annars är det full rulle här hemma med, vardagen har dragit igång ordentligt igen med skola för Ebba och förskola för Hugo. Igår fick jag dessutom ett samtal från fritids där de sa att Ebba hade ramlat på isen och slagit upp ett jack i hakan. Jag trodde kanske de överdrev en aning men jag såg sedan att såret var ordentligt och glipade en del, så vi fick ta oss en tur till läkaren för att ta och limma och tejpa ihop det ordentligt. Tur man inte har ont av sådana sår alls, nu får vi bara hoppas det läker fint och hon slipper ett fult ärr.
 
Nej, dags att kika ner i böckerna en stund till innan de blir en kopp te och farmen i soffan.



Kommentarer
Mirre

Oh söt hon är, men ihhh ajajaj =/, skönt att det gick "bra" ändå

2016-01-14 21:48:34
URL: http://nouw.com/sweetwords
Paulina Holmberg

Kursavslut brukar ge stressiga sista dagar :) Lycka till med tentorna!

Svar: Tack, tyvärr gick det nog inget vidare :(
Emmelie

2016-01-15 10:41:27
URL: http://paulinaholmberg.blogg.se/
ISA

åh, tentatider.. hoppas det gick okej? KRAM!

Svar: Åh dessvärre inte :(
Emmelie

2016-01-16 20:06:12
URL: http://isabyl.devote.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0