Kvällstankar.

Sitter uppkrupen i soffan med en filt och en stor kopp te, tillsammans med mina nybakta knäckebröd. Jag har verkligen fått dille på de bröden de senaste, bakar en plåt några gånger i veckan och de uppskattas av alla familjemedlemmar. Så känner ni att ni vill ha något gott så vill jag tipsa er att baka fröknäcke, busenkelt och receptet finns på majsmjölets förpackning.
 

Annars har dagen spenderats med huvudet i skolböckorna, tre tentor inom loppet av 1,5 vecka och de känns faktiskt lite för svårt att att kunna klara av. Man får läsa och nöta in så gott det går, i värsta fall får man skriva om den men omtentor gillar jag inte, blir så himla stressigt när man har vetskapen att ha något bakom sig som måste blir klart.
 
Nu ska här fortsätta slappas i soffan framför tvn, röran i köket kan vänta tills imorgon med att städas undan, just nu vill jag bara njuta av känslan att inte lida av stressen att fixa och förbereda allting för perfektion.
Godnatt kompisar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0