När lusten inte riktigt finns.

Den här bloggen går lite på sparlåga i perioder, stundtals har jag motivation som bara den och stundtals orkar jag inte spendera en endaste minut vid skärmen. Mycket beror på att kameran ligger oanvänd sedan två veckor tillbaka, nu när snön regnat bort är de så himla mörkt ute igen och lusten till att fotografera bir ännu mindre.
Den här perioden av året så brukar jag tappa lite lust för allting, de är en kombination av brist på solljus och längtan till ljusare tider och sommaren, den där berömda höst och vår depressionen. Jag tror det är viktigt för mig att ta tag i dagarna och hitta på saker, just nu ser dagarna likadana ut och man väntar nästan bara på läggdags.
Idag blir de två viktiga möten, jag hoppas båda två är givande och att jag efter de kan få lite mer motivation och jävlaranamma igen.
 
Ha en fin torsdag vänner, och kom ihåg att komentarer värmer lite extra.
 
 
 
 

Kommentarer
Mirre

Ja bloggandet går ju upp&ner, det får vara så också pch vi finns ju kvar i alla fall =D

2016-01-29 09:44:36
URL: http://nouw.com/sweetwords
ISA

åh hoppas peppen kommer tillbaka :) tror många är allmänt oinspirerade när det är så grått o mörkt.. meeeen vi går mot ljusare tider ju :)

Svar: LJusare tider och mer anvädning av kameran =)
Emmelie

2016-01-29 22:50:41
URL: http://isabyl.devote.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0