När man gör allt annat än det man borde.

Jag borde verkligen endast sitta och räkna hela dagen lång idag, imorgon skriver jag nämilgen läkemedelsberäkningstentan och för att bli godkänd krävs 100% rätta svar. Jag har liksom gett upp hoppet om att jag skulle sätta alla rätt denna gången, de är min första möjlighet och skriva och många gånger krävs ett par försök innan den sitter. Så istället för att plugga så gör jag allt annat istället, dammsugning och tvättning av golv är helt plötsligt jättespännande.
Eftersom snön faller ordentligt över Alingsås och barnen är iväg hos sin pappa så tvingade jag ut hundarna för att ha några att fotografera en fin dag som denna, och reslutatet är ganska bedåeande måste jag säga.
Nu håller jag tummarna att snön ligger kvar tills vi får hem barnen igen, så vi kan åka pulka tillsammans allesammans och att jag mirakuköst klarar tentan imorgon.
 
 

Kommentarer
WWW.angusfoto.blogg.se

Jag håller oxå tummen!
Jag är arbetsterapeut! Framtida kollegor :)

Svar: Kunde tänka mig de :)
Emmelie

2016-01-08 20:02:22


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0