Snö och termin 4.

Herregud som det snöat inatt, det ska bli spännande och se om vi ens kommer ifrån parkeringen och kan lämna barnen i tid. Jag tycker det är riktigt mysigt med ordentlig vinter, men stort minus till SJ som i vanlig ordning får problem med att leverera sina avgångar med tågen, så skola idag är inte och tänka på.
Igår startade dessutom en ny termin, termin 4 av 6 och jag kan meddela att jag läst hälften av utbildningen mot färdig sjuksköterska!
 
Idag får det bli hemmastudier, ska först och främst starta dagen med ett möte på gymmet med en tränare och se om deras program kan vara något för mig. Jag tror inte på "quickfix" och typ träna tills du dör , utan tror mer på att få in träning i vardagen och få ordning på kosten men att tilllåta sig o unna sig lite då och då. Att leva slaviskt på en diet och träna hela tiden funkar garanterat, men man måste ju leva lite också.
Sedan blir det nog lugnt resten av dagen, jag har huvudvärk och känner mig på gång att bli sjuk så får göra ett försök att vila bort det.
 
Önskar er en fin dag<3'
 
 

Kommentarer
Mirre

Jättefin bild & så skönt, du är ju snart där ju, halvvägs det är ju jättebra =D

2016-01-19 21:38:57
URL: http://nouw.com/sweetwords
angus

Woho! snart blir vi "kollegor" eller vi ingår i samma team i alla fall ;)

Svar: Ja men visst är de så =)
Emmelie

2016-01-20 21:12:35
URL: http://angusfoto.blogg.se
Jennifer Qvist

Vilken bild 😍 och Vilken härlig blogg! Kika gärna in hos mig! Gravid med mitt tredje barn som kommer i maj ☺️☺️

2016-01-21 21:11:35
URL: http://nenneq.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0