Härliga nyheter!

Midsommar och tidig morgon, barnen är hos sin pappa och jag hade kunnat sova länge. Vaknar dock redan vid sju vilket blir en liten sovmorgon ändå med tanke på att jag får kliva upp runt fem när jag jobbar. Tänkte ta förmiddagens timmar till att storstäda några av rummen här hemma, för fy fan vad grisigt här har blivit under de senaste veckorna. Jag och Henrik har jobbat om varandra och den lilla stunden jag varit ledig har inte städning prioriterats, men nu riktigt kryper det i kroppen på mig när jag ser mig omkring så får nog dra fram dammsugare, dammvippa och ta ut och skaka mattor och tvätta alla golv.
 
För ett par dagar sedan fick jag reda på att jag och min kära vän fick VG på vår uppsats som vi kämpade på nu innan sommaruppehållet, det känns riktigt roligt. Jag har dock väntat på svaret från läkemedelsberäkningen eftersom risken med ett litet fel på den hade genererat till att jag inte fick påbörja nästa termin. I onsdags fick jag resultatet : JAG ÄR GODKÄND! 
Helt otroligt, äntligen har jag klarat 100% rätta svar på uträkningarna och jag kan därmed utan problem gå vidare till nästa termin - två terminer kvar till färdig sjuksköterska!
 
 

Kommentarer
Rebecca

Så glad för din skull! Stort grattis ☺️

2016-06-24 08:42:46
Malena

Ett stort grattis! Som du har kämpat!🎶

Svar: Tack ☺️
Emmelie

2016-06-24 12:51:32
ensekundtusentankar.blogg.se

GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!! JAG VISSTE ATT DU SKULLE KLARA DET! Blir genuint glad för din skull :))))) kram kram weeeeiii

2016-06-24 15:38:23
URL: http://ensekundtusentankar.blogg.se/
ensekundtusentankar.blogg.se

GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!! JAG VISSTE ATT DU SKULLE KLARA DET! Blir genuint glad för din skull :))))) kram kram weeeeiii

Svar: Tack snälla du ❤️
Emmelie

2016-06-24 15:38:23
URL: http://ensekundtusentankar.blogg.se/
Marie

Ohh vad roooligt, GRATTIS

Svar: Tusen tack 😉
Emmelie

2016-06-25 07:01:37
URL: http://sweetwords.se
Anonym

Jag tycker du är helt grym!! Stort grattis!

Svar: Tack så hemskt mycket ❤️
Emmelie

2016-06-25 12:10:11
Charlotte

Bra jobbat! Du kan. Ha en härlig sommar nu när du fixat detta.

Svar: Tack snälla du:)
Emmelie

2016-06-25 12:28:35


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0