Sommarlov!

Äntligen är det sommarlov!
Tentan är skriven och tyvärr var det den svåraste hittills och en rent ut sagt dåligt upplagd tentor med mycket tolkningsfrågor på vad han egentligen ville vi skulle räkna på. Jag har inte jättestort hopp om att klara den med 100% rätta svar, men jag gjorde mitt allra bästa och mer än så kan jag ju faktiskt inte göra. Nu innebär det iallfall att jag slipper att pendla 12 mil för att komma till skolan under de tre kommande månaderna, även om jag börjar jobba redan på måndag så är jag iallfall i min hemstad.
 
Sommaren fortsätter att visa sig från sin bästa sida nu i juni och idag har jag planer på att ta med barnen ner till stranden och tillrbringa ett par välförtjänta timmar där. I eftermiddag så väntas det lite examensfirande för min fina barndomskompis som efter tre år på högskolan tar examen.
Dags att plocka fram frukosten, som vi kanske kan äta på vår uteplats eftersom det redan visar 15 grader i skuggan.
 
 

Kommentarer
Marie

Oh härligt med sommarlov

Svar: Mitt sommarlov varade i hela två dygn :P Idag börjar jag jobba!
Emmelie

2016-06-05 21:32:36
URL: http://sweetwords.se
ensekundtusentankar.blogg.se

Skönt med sommarlov ! Hoppas du får vila upp dig lite. :)

2016-06-06 14:06:24
URL: http://ensekundtusentankar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0