Tar vara på det fina vädret.

 
 
Sommaren har verkligen kommit hit på riktigt nu, passande att inleda juni månad med över 25 grader varmt. Jag tar tillfället i akt att sitta på bakisdan och räkna idag innan solen kommer och gassar helt otroligt. Idag är ju min sista plugg-dag inför morgondagens tenta och jag är så himla nervös! Alla påtalar att jag ska ta det lugnt och läsa noga och inte göra något förhastat, men det är lättare sagt än gjort när man har pressen på sig att man måste ha 100% rätta svar.
 
Ska passa på att njuta av dagen mellan alla måsten idag, efter hämtning och barnen och innan ett besök på vårdcentralen så tänkte vi kila hem till min syster och hänga ilte vid deras pool, ett väldigt bra tidsfördriv för både mig och barnen en dag som denna. 
Önskar er alla en fin torsdag (jag var helt mentalt inställd på att vi hade tisdag idag?)

Kommentarer
ensekundtusentankar.blogg.se

Ser supermysigt ut! Och gott! Har bara en liten balkong att sitta på och det blir som en bastu där... Men gått min femte promenad för veckan så det får räcka.. Trevlig torsdag!

2016-06-02 12:00:26
URL: http://ensekundtusentankar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0