Bara jag och dom .

 
Igår fick jag låna hem barnen och besöka djurparken med dom, även fast det var deras tid hos sin pappa egentligen. Det var fullkomligt iskallt, fem grader värme endast och regnade tillochfrån men det var himla skoj att komma iväg och göra något litet extra bara dom och jag. Hade sett fram emot att få hem dom idag och få ordningen återställd, men eftersom jag har en sån sjukt lång dag i skolan imorgon och går hemifrån redan halvsex så är det bättre dom sover en extra natt hos sin pappa, så imorgon får jag träffa dom igen <3
 
Blir att ta tillfället i akt och plocka och förbereda lite här hemma inför nästa vecka, samt att återigen sätta sig och räkna lite läkemedelsberäkning - så trött jag är på den skiten vid det här laget.
 
 
 
 

Kommentarer
ensekundtusentankar.blogg.se

Sååå fina dom är! Du fixar tentan!!!! Brukar alltid gå andra försöket. Stressa inte bara :) försök iaf!

Svar: Jag har redan skrivit den två gånger, det blir min tredje gång nu :(
Emmelie

2016-05-15 20:56:25
URL: http://ensekundtusentankar.blogg.se/
angus

Men åh va mys!

Svar: Verkligen, det var en trevlig men kall dag =)
Emmelie

2016-05-16 20:08:16
URL: http://angusfoto.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0