När kroppen fått nog.

I torsdags sparkades mina ostadiga ben undan helt och hållet, jag har varit ostabil en längre period men mirakulöst hållt mig på benen ändå. Men händelsen som inträffade i torsdags fick mina sista krafter att försvinna och jag undrar hur tusan allt någonsin ska kunna fungera igen? I lördags stod jag i affären och klarade inte av att handla klart. Jag kunde inte tänka alls vilka varor vi skulle kunna tänkas behöva under kommande dagar och när vi sedan stod framför självscannings-apparaten så hade jag helt plötsligt ingen aning om hur jag gjorde för att betala. Kroppen har stängt av totalt och går på sparlåga och jag känner mig skör. Henrik försöker verkligen hjälpa mig här hemma, han gör sitt bästa och det är jag tacksam för. Men Henrik har heller inget trollspö och har ingen lösning på mina problem.
Mitt i allt detta har jag praktiken som kräver full närvaro, en uppgift som ska skrivas, Hugos problematik och ett gäng andra händelser. Jag KAN helt enkelt inte stänga av och bara vila och återhämta mig, trots att kroppen desperat behöver det för att inte falla ytterligare djupare ner.
Försöker, kämpar och bryter ihop..


Kommentarer
Marie

Ja låter som du behöver paus och ta igen dig, kraaam

Svar: Paus behöver jag verkligen, men det funkar tyvärr inte i mitt liv just nu..
Emmelie

2016-10-02 21:42:06
URL: http://sweetwords.se
Hanna Karlsson

Det låter verkligen helt galet jobbigt. Hoppas att det snart vänder! Kram <3

Svar: Det är verkligen tufft just nu, tack snälla du. Kram
Emmelie

2016-10-02 22:11:36
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Anonym

Oj det låter tufft. Önskar jag kunde hjälpa dig. Kram! Kan barnens pappa ha barnen mer just nu? Önskar att situationen löser sig på bästa sätt.💛

Svar: Önskar det gick, men tyvärr är det en del av problematiken.
Emmelie

2016-10-03 17:27:03
Anonym

Var rädd om dig!

2016-10-03 18:37:31
Malin

Kan inte barnen vara hos sin pappa lite extra nu när du har så mkt?

2016-10-03 19:01:49
ensekundtusentankar.blogg.se

I know The feeling. .... kram

Svar: Ja alltså helt sjukt, hade glömt av känslan. Kram
Emmelie

2016-10-03 19:23:42
URL: http://ensekundtusentankar.blogg.se/
Evanessé

Varm kram! Man måste låta kroppen vila, och när man inte lyssnar, säger den ifrån.

Hoppas du känner dig bättre snart!

Svar: Åh jag hoppas verkligen detsamma.
Kram
Emmelie

2016-10-10 19:49:14
URL: http://egosidan.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0