Livet och kaoset kommer i mellan.

Bloggen har betytt så mycket för mig och gör än idag, men livet, utbildningen och mitt kaos gör att jag varken hinner eller har lust att använda kameran eller sätta mig framför datorn. Jag är öppen i bloggen och har alltid varit, men vissa saker kan jag inte skriva om även om jag gärna hade velat eftersom det hade varit bra att få skriva ner sina tankar.

Mitt praktiska slutprov är över och godkänt, likaså det teoretiska. Men mitt delen med läkemedelsberäkning blev underkänd vilket innebär att jag endast har en sista chans kvar innan examen att klara mig. Jag ska överklaga mitt resultat eftersom jag och andra anser att det är beskrivningen av uppgiften som gjort att jag räknat fel med en droppe. Så håll tummarna för att överklagan går igenom.

Jag har en rolig nyhet att berätta också. På lördag flyttar en ny familjemedlem in hos oss - Nemo.
Han är en blandningen mellan papillon (den rasen vi har nu) och bischon frise.
Låt tiden tills lördag gå fort!






Kommentarer
Cilla

Men va söt!!

2017-05-11 22:08:11
URL: http://nouw.se/cillaphoto


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0