Ge-bort present.

 
Häromdagen åkte jag hem till en kompis för att sända lite extra kärlek under en tuff period. Jag gick ut och plockade varenda färgglatt höstlöv som jag kunde hitta och började sedan knåpa ihop rosor av dom. Tog skokspromenadens trattisar och rullade in i en tidning och gav sedan bort det. Jag hoppas och tror det var uppskattat och något hon kanske inte skulle få av någon annan.
 
Stresskursen jag går gav mig en spännande uppgift igår. Det handlade om att under en dag kartlägga alla ens aktiviteter, och nu inser jag hur mycket jag faktiskt gör trots att jag i nuläget är sjukskriven. Det var en tankeställare, för det var två fulla A4 sidor med aktiviteter och väldigt lite tid till vila. Längre fram i kursen hoppas jag få verktyg att lära mig omfördela hur jag väljer att fördela min energi.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0