Borlänge.

Dålig uppdatering men igår satt vi hela dagen på tåget som rullade uppåt Borlänge.
Och förseningar är väl självklart när vi pratar om SJ? Finns inte en enda gång som vi kommit i tid, så 1tim och 10 min sen. Finns inget som irriterar mig så som det, jag vet ju även att jag som person inte kan göra något åt det. Men fy fan va dåligt det är. Dom snackar att man ska åka tåg för miljön men ändå har dom svårt och hålla en enda tid!

Nåväl vi är framme och det regnar här fortfarande. Sitter med en kopp kaffe och väntar på att mammas sambo ska visa sig på tvn och skrapa hem storvinst i triss, både belopp och år =) Iofs skrapar han åt sin käre mor men ändå, spännande =)

Hoppas på en fortsatt trevlig helg här och att vi kommer hem överhuvudtaget imorgon.
Btw, min dator är helt sönder så vi ska snarast uppdatera oss med en ny (begagnad) bärbar dator, därför kan uppdateringen bli lite sisådär just nu.


Kommentarer
stin

Hejsan! Har inte hört något om detta! men va de Tobbe som skrapade? Lycka till dom! Hur gick det?????

2011-08-20 12:25:02
Mrs Bernhardsson

Vilke fin bild...

2011-08-24 22:41:27
URL: http://mrsbernhardsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0