Dags att ta sig hemåt igen.

Dags att återigen sätta sig på tåget och rulla hemåt Västra Götaland och Alingsås igen.
Tåget går ca 12 och Ebba kommer inte hinna sova någon middag, hoppas hon tar sig en liten nap på tåget men tror mer på att humöret kommer svikta och att de där 5 timmarnas tågresa kommer kännas ännu längre.

Imorgon börjar skolan på allvar igen med riktiga lektioner osv, ser fram emot att komma igång samtidigt som jag faktiskt nästan börjar längta till bebisen kommer. Första gången jag känner längtan hittls och då har jag gått in i vecka 29 precis.
Funderar på att lägga en del av min lön på att göra ett 3D ultraljud, visst är de helt sjukt dyrt men man får en skymt av sin bebis och kan börja längta ännu mer.


Kommentarer
Viola

Oj vad kostar ett sådant!? När jag gjorde RUL med Leon frågade de om jag ville se i 3D också, så jag trodde sånt ingick. Men det är ju så himla olika beroende på var man bor:/

2011-08-21 21:48:16
URL: http://mummyfied.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0