En av mina sista lediga dagar.


Vaknar upp till ett mörker och massor av regn och blåst.
Vill bara krypa ner i sängen igen och stanna där resten av dagen, dra ner alla rullgardiner och låtsas att det är natt och fortsätta sova.. MEN det går ju såklart inte, Ebba hon är pigg ändå.

Är bara ledig idag och imorgon innan skolan och dagis drar igång på allvar, så jag borde göra mitt bästa på att ta vara på ledigheten. Men vad gör man när regnet öser ner och man inte har en endaste jacka som passar numera?
Ett besök hos sjukgymnasten för att få övningar och bälte för de jag nästintill säkert vet är foglossning, vill ju inte det ska bli värre.

Godmorgon!


Kommentarer
Erika - En Svår Graviditet

Önskar jag kunde det. Men det är omöjligt för min del. läs bloggen så förstår du (extrem foglossning, går på kryckor. åker rullstol ibland). + att jag nu är rejält förkyld med början till migrän :(



Min mamma ser till dom nu <3

2011-08-15 12:49:45
URL: http://erikaaaas.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0