Extra känslig idag.

Vilken dag!

Vi har hunnit med en del men samtidigt tycker jag det känns som om tiden stått helt stilla. Besökte fårhagen där både Ebba och Tilda fick springa av sig och göra av med energi i massor. Ett helt gäng får kom springande mot oss så vi fick klättra upp på ett nedfällt gammalt träd för att va helt säkra =) Tror iofs inte dom va arga utan bara nyfikna, vågade dock inte chansa.

Känns som om min kära dotter inte lyssnat ett skvatt på mig idag, och jag har kännt mig extra känslig och varit nära till tårar flera gånger.. Mina fogar blir inte bättre heller. Men men alla dagar kan man inte må tipp topp på.

Vi avslutar kvällen med hemköpt pizza och testar att Ebba ska sova i sitt egna rum för första gången ikväll - Håll tummarna att det går vägen.



Haha Tilda på språng!

Kommentarer
Linda-Mamma till Alfred

Åh håller tummarna, tror hon fixar det galant!!!

Hur går din graviditet? Åh det där med fogarna är ingen höjdare dock...

2011-08-12 22:39:34
URL: http://hummingbird.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0