Fått gjort lite nytta.

En ofrivillig bloggpaus blev det efter helgens festligheter.
Min Pappa och hans sambo slog på stort och gifte sig på deras gemensamma 50års fest, många förvånade och överasskade miner. Själv hade jag vetat om det ett par veckor men fått lova att hålla tyst =)

Ebba har även hunnit med att sätta ett makrillben i halsen och fått ta en tripp till akuten. (Inte mer sån benig fisk på ett tag framöver) Dock tyckte hon besöket hos doktorn var riktigt spännande så för henne var de la en bra utflykt.

Har haft min finaste och bästa vän på besök sen i fredags och igår slog vi på stort och tog tag i ett projekt jag tänkt påbörja länge. Flyttade ner vardagsrummet och upp Ebbas rum. Detta innebär att Ebbas rum blir jätte stort men jämte vårat och vardagsrummet blir mindre men mysigt. En del kvar att fixa, såsom tavlor, inflytt av Ebbas säng och få ordning på alla sladdar som är i Ebbas rum. Men det kommer nog bli bra när det är klart. (När de nu blir)

Nu är jag tillbaka iaf =)

Vardagsrummet:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0