Fredag.


Sötaste lilla tjejen med korkskruvar.

Vi tog verkligen vara på vår dag igår, tillbringande den ett par timmar vid stranden för att sedan avsluta den med att grilla på kvällen med ett par vänner. Tur var väl det för idag är det grått och regnigt, och ska man tro på väderprognosen så ska det fortsätta så ett tag framöver.

Ner och ta sig en dusch tillsammans med Ebba och sedan duka fram en riktigt ordentlig frukost. Jag har alltid gillat frukost men nu vaknar jag på morgonen av att magen skriker - En viss liten bebis kanske behöver näring? ;)


Kommentarer
Veronica

Är också Gravid och förstår vad du menar! Mycket frukost skall det vara. Gärna Lagad frukost. På sängen!! ^^ Supermysig Blogg!! Och goa bilder på lilla Fröken! Min dotter har oxå korkskruvar och jag blev så förvånad när jag drog ut dem för att kolla hur långt hår hon egentligen hade! Det är verkligen jättelångt!!! Kolla får du se!!!! (På din tös då^^)



KRAM

2011-08-06 12:08:42
URL: http://www.frujantol.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0