Inte alls sugen på jobb i sommarvärmen.

Återigen en natt då Ebba är vaken i en lång period, ca 1,5-2 timmar och jag har ingen aning om varför.
Visst de är äckligt varmt uppe i sovrummet men de har de varit under hela sommaren. Så jag är jätte trött och självklart vankas jobb idag.
Vill inte alls jobba, solen skiner och himlen är alldeles blå. Jag vill va vid stranden och bada hela dagen med min familj, inte gå i 30 graders värme och putta rullstol.. Dessutom börjar mina fogar göra ont av längre promenader.

Nej jag längtar tills skolan börjar.
Hoppas de fina vädret håller i sig så jag kan få en heldag på stranden på torsdag när jag är ledig igen!


Kommentarer
Västgötskan

Nej, arbete och nattvakna barn är ingen höjdare till kombination alltid. Hoppas det blir bättre. :-)

2011-08-02 10:42:46
URL: http://vastragotaland.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0