Klassdag.

Klassdag idag, 1 timmas bilfärd på en väg som gick som ett S hela tiden. Hur tänkte dom när dom byggde den vägen?
En trevlig dag har vi haft iaf. Femkamp i skogen och många skratt. Stort minus till utedasset som fick mig att kväljas varje gång jag gick dit.

Har haft mycket sammandragningar det senaste och ringde till barnmorskan för att rådfråga imorse. Tid för att lämna provet och tid till läkare nästa vecka. Tydligen kan urinvägsinfektion orsaka sammandragningar och risken finns även att jag har någon infektion. Känns bra dom kollar upp det men jag trodde bara dom skulle säga till mig att ta det lugnt.. vilket jag har VÄLDIGT svårt för. Senaste dagarna har jag mått psyksikt dåligt för att jag inte orkar eller kan göra allt jag brukar. Får ligga och slappa mycket och jag får panik!

Hoppas på att komma ur denna deppperiod, men är inte jätte hoppfull.. Varken foglossning eller sammandragningar lär ju bli bättre ju längre man kommer in i graviditeten.

Mitt ute i skogen vid denna lilla sjö fanns de lilla äventyrsställe som vi besökte. Allt uppbyggt av trä , linbanor som var 250 meter långa över sjön, klättarväggar och gungor ut över stup. Just idag hade jag velat va ogravid så jag hade kunnat vara med på fler av aktiviteterna.. Tävlingsmänniska som jag är =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0