Nya rutiner.

Alltså jag är inte van vid att stiga upp såhär tidigt än.. Ebba vaknar dessutom massor under natten och inatt va hon uppe och kissade 3 gånger, ändå kissade hon ner sig så vi vid tre-tiden fick ta upp henne till vår säng. Okej olyckor händer ibland men de senaste har de varit mer med det. Kanske hon drömmer mycket?

Skola.. Ja alltså jag vänjer mig. Men jag vänjer aldrig vid att få höra ett tiotal gånger om hur tjock jag är. Ja nåväl, blir jag sur kommer jag med någon mot kommentar i stil med : Ja men jag har iaf en god anledning, vad är din?

Dags att stressa, nya rutiner att göra ordning både sig själv o Ebba innan man ska hoppa på bussen. Snuttan sover än så får väl gå och passa på och sminka mig i fred.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0