Rätt sak att lägga pengar på.

Helgen är äntligen här och jag ska verkligen passa på och njuta ordentligt.
Idag är det ett stort barnkalas i stan, hela kungsgatan är uppdelad för massa roligheter för barnen. Ponnyridning, hoppborg, sagostunder, pysselbord och dessutom ska det mesta av det vara gratis. Riktigt skoj att dom lägger ner lite pengar på just barnen!
Ebba lär vara i eld och lågor och jag ska göra det bästa för att vagga med i hennes takt.

Skönt att höra att fler kände igen sig ang städningen, jag önska bara man kunde skita i alla jäkla krav på sig och inte få ångest av att det faktiskt inte är perfekt.
Jag förstår inte hur folk hinner med och ha de där välstädade hemmen. Skulle jag hinna så skulle jag behöva typ några timmar i veckan barnfri och då innan jag gjort något annat så kroppen orkar.
Städerska hade inte suttit fel..

Det allra viktigaste är trots allt att denna lilla fröken mår bra:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0