Alla hjärtans.

Nog gick dagen fort precis som jag önskat.
Tog med mig Ebba och gick in till stan, finns otroligt mycket som jag vill shoppa nu, bla en vårjacka ifrån Gina.
Så Johan får se till att arbeta ordentligt så jag kan köpa något till mig själv för en gångs skull.

Tillsammans for hela familjen till simhallen. De är alltid lika uppskattat av vår skrutta och hon pratar och hjälper till att packa badväskan. Mer vild än tam är hon i vattnet med, antar att de är både på gott och ont.

Ska lägga mig ner nu och mysa framför tvn, vi har beställt hem mat. Johan kör stenugnsbakad pizza och jag en sallad. Soffhäng har jag förtjänat efter att ha kört spinning och gym ikväll. Stegräknaren visar 13971 steg och jag är nöjd.

Glad hjärte-dag till alla mina fina läsare<3 (idag firar jag och Johan tre år som par och två år som förlovade)


Kommentarer
Natalie- It's all about attitude

Vilken läcker blogg du har!

Och du skriver intressant för övrigt.



Ta hand om dig. kram!

2011-02-15 04:16:51
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0