De känns mer tillåtet om ingen ser.

Jag fick min sömn, och oj va välbehövligt de var! Förberedde maten och allt och la mig sedan och sov en timma medans Ebba ändå gjorde de. Så nu kanske jag har lite mer energi ett par dagar igen!

Vi gick och besökte spädbarnsgruppen efter lunch, en gammal mammagrupp som jag gick i två dagar i veckan fram tills Ebba fyllde ett år. De tyckte Ebba blivit större och jag mindre. Man blir liksom glad av att höra de men jag ser inte var nånstans jag skulle blivit mindre? Nåväl de är väl bara att tacka och ta emot.

Slappar med lite kladdkaka i magen, kunde bara inte låta bli. Helt pefekt kladdig blev kakan vi bakade igår och de slank ner små bitar av bara farten. De sjuka är att jag åt den direkt ifrån formen i kylskåpet, precis som om de skulle bli mer tillåtet och så ingen ser mig. Sjukt är de, men jag bränner nog upp alla de kalorierna + lite till när jag svänger på höfter och dansar zumba en timma ikväll.

Ån är fylld av coola istappar, önska jag hade haft med mig min vanliga kamera så ni fått se hur de såg ut.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0