Fort har de gått.

Oj vad dagen har gått fort!
Efter lunch så kom lilla katten Fiffi hit. Hon är gosig men morrar konstant. Men vi ger de någon vecka och ser om allt funkar mellan oss alla.

Jag är stel i kroppen efter ett par timmar uppe i stallet. Nina körde lite med mig o lät mig galoppera och försöka få hästen att gå i form på volten. Så de kommer nog kännas i musklerna imorgon för nog är ridning träning alltid! Och på tal om träning, hur har de gått liksom? Inte alls! Nåväl ny vecka och spinning pass med syrran inbokat imorgon.

Solsidan och soffhäng med yngsta syrran står på schemat ikväll.

Ebba och jag lekte drake innan, vem tror ni var draken? ;)


Kommentarer
Viola

Svar. ja jag håller på att kolla runt lite efter öppna förskolor i området. hoppas verkligen att det finns något sådant för annars vore det rätt trist. Vet ju att många kommuner tyvärr sparar pengar på sådana verksamheter :(

2011-02-13 22:21:34
URL: http://mummyfied.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0