Inte på Tildas bekostning.

Tisdag var de här och vi är uppe med tuppen precis som alla andra dagar på veckan, men jag känner mig inte alltför trött.

Ska försöka ge oss ut nu på förmiddagen, känns så skönt att veta att man varit ute en stund på dagen. Frisk luft kan göra under vill jag tro. Ebba har alltid klarat sig väldigt bra ifrån dagis alla sjukdommar och lärarna där säger att är de ute mycket så står de emot sånt bättre, och de väljer jag och tro på!

Fiffi anföll Tilda igår, helt galen och utan anledning sprang hon och attackarade henne :( Jag är beredd att testa att ha katt om de funkar men inte på bekostning på Tilda. Så får se hur de går under dagen och om de lugnar sig, annars får vi lämna tillbaka henne. Kanske testa med en annan katt som är van vid hundar eller en kattunge.

Hoppas ni får en bra start på dagen, och kom ihåg - Frik luft kan göra under =)


Kommentarer
Bella

Vad tråkigt! Gick det bra med Tilda då?

Kram

2011-02-15 15:56:21
URL: http://bbella.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0