Jag granskar mig själv..

Jag känner en besvikelse över mig själv. Jag vill desperat gå ner i vikt och jag inser hur långt jag faktiskt redan uppnåt och att jag inte längre är överviktig. Jag vill bara kunna hålla jämn nivå med träning och käk o bara låta de vara så utan att ständigt tänka och fundera över de.
Vägningen idag, ja de stod stilla precis som vanligt! Visserligen lite neråt på vågen men fettmassan va den samma medans fettprocenten hade ökat! Vad fan ska krävas för att jag ska hitta de där extra krutet och inte falla tillbaka i dåliga vanor? Hur jäkla svårt ska de vara? Och va fan spelar detta med vikten så jäkla stor roll för? Jag är ändå hälsosam och normalviktig, men nej fan de har satt sig på hjärnan.

Deppig..

Jag granskar varenda del av min kropp och fokuserar på de jag är missnöjd med. Måste lära mig se de positiva med! 

Kommentarer
Syster!

Du är så otroligt vacker Emmelie! tänk om du bara kunde inse de.. å du ska veta att du är en förebild för mej nu när jag försöker gå ner i vikt! att se dej tappa alla dessa kilo får mej att tänka "jag kan oxå"

2011-02-22 20:19:45
URL: http://dellisch.blogg.se/
Jasmina

Det bästa är att äta sex gånger om dagen, vanlig mat fast mindre portioner.



Det håller suget borta och vikten nere :)

2011-02-22 20:20:19
URL: http://twentyfoursevenupdate.blogg.se/
Jasmina

Håller sig inte?



menar du vikten då?



Eller själva matrutinerna? :D



Jag har nyligen stramat åt mina.



jag är en såndär, antingen äter jag ALLT och MASSVIS. eller också låter jag bli allt och typ lever på sallad :D



Så har det varit i stort sätt hela mitt liv.



Tills jag fick droppen.



Orkade inte ha ett liv där man HELA tiden tänkt epå hur och vad man skulle äta och hur man skulle gå ner i vikt.



Slutade väga mig, slutade mäta och åt vad jag ville, när jag ville, fast små portioner.



Så nu, nu är det som det ska vara :)



Du är ju jättefin. Sluta nojja :P

2011-02-22 20:29:17
URL: http://twentyfoursevenupdate.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0