Jag ska stå ut och briljera!

Tänder mina ljuslyktor denna tidiga lördags morgon i hopp om att känna att de är liiite mer okej att stiga upp klockan sex en lördag. Trött och stel i hela kroppen efter många vändor upp till Ebbas säng som hostat som en tok och sovit oroligt, stackarn!

Men nu vill jag tipsa er alla som bor nära Alingsås att besöka loppisen idag som är i Gustav Adolf skolans matsal! (Ligger mot sjukhuset nästan vid tingsrätten) Där kan man fynda bland massor av olika barn kläder och tillbehör, så skynda fynda!

Känner stort behov av att besöka gymmet, för det var alldeles för längesedan nu. Skolan tar dock upp mycket tid och jag har en heldel att ordna inför nästa vecka. Känner mig grymt omotiverad med skolan överhuvudtaget nu, vill bara skita ide och stanna hemma istället. Det kommer inte ske, jag ska stå ut och jag ska briljera!!

Bild från igår, Ebba med sin moster:


Kommentarer
Linda-Blivande Mamma

Kika in vad som hände mig igår,hehe=)

2011-02-26 09:30:37
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Micaela

Hej!Nej, vi har inga egna barn, ska göra IVF till våren/sommaren. Ja, vi vet vem som kommer blir "vårt" barn - en 5 åring!

2011-02-26 12:11:13
URL: http://micalela.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0