Man skulle bo i ett annat land.

Kaffet är verkligen ett måste för att ha någon möjlighet att vakna till liv på morgonen, denna magiska dryck alltså.
Två lektioner innan de återigen är dags att åka hem igen. Det är därför onsdagar är en sån härlig dag, korta och bra.

Måste besöka gymmet idag, få ta ut mig lite mer och bränna en massa kalorier, man går inte ner i vikt utan att kämpa vill jag lova. För vissa funkar de kanske bara att lägga om maten lite men för mig krävs det att vara strikt med maten och träna 3-4 gånger i veckan. Har verkligen alltid avundats de som tappar kilorna hur lätt som helst.
Man skulle bo i ett land där kurvigt/mulligt räknas som vacker , då hade man sluppit tänka på detta =)

Hoppas på solsken idag, visst mår man bättre då och får mer energi?

Tänk att denna goding är min? Helt otroligt glad och stolt över min alldeles egna skatt<3


Kommentarer
elin [foto & vardag]

vilken härlig blogg du har, jag gillar den verkligen! :) du kanske är intresserad av att följa varandra via bloglovin? :)

2011-02-09 10:44:48
URL: http://elinmargaretalanden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0