Oj dagen är redan över.

Tittade precis på klockan och insåg att hela dagen är förbi. Oj va de har gått fort!

Min stegräknare står på 16000-någonting innan jag dumt nog råkade nollställa skiten. Men jag vet om att jag har rört på mig och de är huvudsaken. Gymmet har jag besök så imorgon blir de nog vilodag (fast ska iofs antagligen rida och de är ju träning de med)

Har suttit och gjort något så otroligt roligt som att prissätta alla barnkläder som ska säljas på loppisen om två veckor. De som inte blir sålt tänkte jag faktiskt att man kan ha en bloppis här på? Något intresse av de?

Nu väntar soffan, ska bli riktigt gott.
Godnatt.

Mammas förkyllda glassmonster som vid glass helt plötsligt blir världens ängel, knepigt va? ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0