Sömnbrist..

Jag säger godmorgon Fredag. Är riktigt, riktigt trött eftersom min kära lilla dotter vaknade klockan ett inatt och låg och vred och vände på sig fram tills tre tiden pga feber. Och jag tror hon är dålig än eftersom hon precis vaknade men ville fortsätta att sova (de tillhör inte de normala hos min överdrivet morgonpigga flicka)
Provet vi ska ha idag oroar mig därför lite extra eftersom sömnbrist inte direkt får mig att prestera som bäst.

Men fredag är de och vi har en hel helg framför oss, hur härligt är inte de? Ikväll ska jag nog köpa lite räkor och kika på lets dance.
Har en del och fixa inför morgondagen med, prissätta de allra sista barnkläderna och ordna växel.

Kör igång och kämpar mig igenom sista dagen i skolan, de ska gå bra!


Kommentarer
Fiffi

Jag måste köra nån typ av diet nu för ingenting händer. Min kropp anpassar sig väldigt bra och det är ju både på gott och på ont. SOm nu, jag skulle säkert kunna äta Mc Donken till frukost istället för en halv burk keso för vågen säger detsamma, jag måste vara strikt under en tid för att sedan återgå till mitt vanliga liv. Jag kommer alltid ha dagar då jag byter ut vissa måltider, allt för att behålla vikten och det funkar för mig! :O)

Hur går det för dig? Du ville väl oxå ner eller hur var det?

Hoppas ni får en fin helg!

Kram!

2011-02-25 09:06:04
URL: http://prinsessbakelsen.blogg.se/
Linda-Blivande Mamma

Svårt det där med känsla vad tror jag,hm jag vet inte är väldigt klyven emellanåt, pojk kanske;)just bara för ATT vi inte har ngt bra namn än!

Åh man är ju så nyfiken nu så man dör!



2011-02-25 12:03:16
URL: http://hummingbird.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0