TACK!

Det var ljust när jag vaknade, de sker ALDRIG! Ebba sa glatt ifrån sängen:Jag sovit länge jag har mamma.
Jag tackar och bockat för den grymt välbehövliga sovmorgonen tills klockan sju! Innan va inte sju någon sovmorgon direkt, men nu betyder sju guld värt!

Sista dagen på lovet, imorgon kör allting igång igen, både på gott och ont antar jag. Veckan med lov har tyvärr gått alldeles för fort och jag känner mig inte alls redo att gå tillbaka till skolans tempo och krav igen, men de är bara och åka med och innan man vet ordet av så är de helg igen.

-16 står termometern på, men de kommer nog bli solsken, GILLA GILLA GILLA!


Överlycklig tjej som fick provrida igår på låtsas hästen:


Kommentarer
Josefin -Happy Days-

Åh vad fint med sovmorgon, hoppas hon förlänger den på sikt med så att du får sova ännu lite längre. :-) Hos oss är det -18, brrr!! Får se om man vågar sig ut idag, vackert med solsken!



Tack för gratulationen, japp det var jag som fyllde år i fredags. :-)



Önskar en härlig söndag!

Kramar

2011-02-20 08:08:46
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/
Ann

Underbart när dem vill sova länge :D Söt tjej du har :D Ha en mysig söndag :D

2011-02-20 08:46:33
URL: http://annherminehansen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0