Totalt slut.

Är verkligen helt mör i kroppen och ryggen värker som attan efter att jag ägnat hela dagen åt barnkläder.
Suttit och sorterat och lagt upp på Facebooks köp och sälj sida nu med, känner att jag satt på tok för billigt pris på de egentligen men men de är lätt och vara efterklok.

Kryper nog ner i sängen riktigt tidigt ikväll och kollar på gårdagens avsnitt av big brother. Lillfröken hostar en massor och jag har en aning om att jag kommer behöva sömnen väl..


Hoppas morgondagen bjuder på solsken!


Kommentarer
zasata - en emetofob

ååå hänger du med i dom trådarna?



Hoppas du får sålt, har med lagt ut massa på FB idag.

2011-02-26 22:03:51
URL: http://zasata.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0