Trist var ordet.

Hela kroppen och sinnet skriker -Stanna hemma!
Visst är de jobbigt och vakna sånna dagar? När man verkligen inte vill gå iväg och göra de man måste? Visst jag inser att man kanske inte springer iväg skrattandes till plugget men de hade ju vart skönt om man kände att de var okej. En vecka kvar sedan LOV! Undra vad man kan hitta på för att ta vara på de dagarna?

Nej jag är tom, inga ord vill komma fram. Har suttit och stirrat på skärmen i flera minuter och känner bara hur de där mörka inom mig blir större och större.. Nåväl dagen kan väl bara bli bättre inte sant?
(Peppande kommentarer tack ;) )

Godmorgon.


Kommentarer
Bella

Såna där mornar tycker jag att jag har hela tiden. Skönt att läsa om att någon annan kan tycka att det är lika jobbigt som jag emellanåt :)

2011-02-07 15:14:16
URL: http://bbella.blogg.se/
Denise 21 mamma till Kevin 5

Åh vilken sockersöt tjej.

Klart du fixar att komma upp ur sängen. Alla mammor är supermammor och det är klart vi fixar något så enkelt att ta oss upp när vi fixar att föda ut barn som det vore det enklaste i världen.;)



kram till er :)

2011-02-07 15:18:36
URL: http://blogg.mama.nu/kevinsmamma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0