Utrota de äckliga asen.

Drar ner byxorna sätter mig och kissar och får sedan syn på ett stort jäkla as till spindel typ två decimeter framför fötterna på mig.
Vad är deras problem? Stora as som bor i mitt badrum.
Jag är fullkomligt livrädd för spindlar och fick bryta av strålen och med byxorna nere rusa i panik och skrika
- JOooohan ha ihjäl aset. Nej utrota dom, NU TACK.

Tar mig en kvällspromenad och försöker skingra tankarna lite. Bara jag och Tilda. Är alldeles för seg för att ta mig till gymmet vilket innebär att jag kommer få träna i helgen för att uppnå mina minst 3 dagar i veckans träning. Usch ångest!


Kommentarer
Johanna

oh då får jag hålla uktik efter dem och se när de kommer ut i affären :)



haha vilken syn jag fick framför mig nu...när jag läste ditt inlägg

2011-02-09 19:45:41
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Stina

shit, du skulle sett spindeln vi hade inne i föreläsningssalen idag, den va 2 gånger 1 cm,, o då snackar vi bara i kroppen!! bland det värsta ja sett faktiskt

2011-02-10 20:50:34
URL: http://stinaohugo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0