Dags för jobb.


Godmorgon!

Lika grått ute idag, vart har vår sommar tagit vägen? Har bara haft nån vecka med sol på hela sommaren, när kommer den tillbaka? Jag och Ebba vill ha stranddagar och vill åka iväg mot havet och fiska krabbor.
Kommer den tillbaka?

Dags att sätta på en kanna kaffe och börja ladda för dagen med jobb (nåväl då vet jag iaf vad jag ska göra och slipper må dåligt för att jag är rastlös)
Shoppingsugen morsa här, vill införskaffa mig de första lilla plagget till bebis i magen och även lite lite mer mammakläder till mig själv, för att inte tala om Ebbas gaderob som behöver förnyas.
Men i mitten/slutet av augusti så får vi csn och jag får en lön på de - Då jäklar!


Kommentarer
Linda-Mamma till Alfred

Åh hihi bebiskläder e verkligen totalt livsfarligt att shoppa..;)tar man det ena plagget efter det andra så blir det inte så billigt i slutändan,hihi..

2011-07-26 19:43:30
URL: http://hummingbird.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0