Energin på bott.

Är inne i någon fas av graviditeten då jag är ständigt trött. Sover middag med Ebba varje gång jag har chansen och somnar om kvällarna när jag lägger henne innan klockan 20. Frustrerande eftersom jag är en med mycket energi vanligtvis.

Trodde aldrig att jag skulle säga det men: Jag längtar tillbaka till skolan!
Just för att i skolan går man bara dagtid, är alltid hemma på eftermiddagar och helger och behöver inte vara ifrån Ebba några långa dygn. Börjar tycka det är riktigt påfrestande med jobb och ska försöka byta några dygnspass mot dagar även om de resulterar i lite mindre pengar. Viktigaste är ju att man mår bra inte sant?

Får hoppas dagen har något bra och bjuda på idag, för imorgon är de återigen jobb mellan 11 och till 12 på tisdagen - 25 timmar, jippie! =(


Kommentarer
Erika - I Väntans Tider

Ja jag får hoppas det. Med tanke på alla problem jag haft under graviditeten. (finns o läsa på bloggen). I går natt hade ja ju 5 min mellan värkarna :(



GRATTIS! :) Vad spännande! hur mår du osv?

2011-07-11 07:11:12
URL: http://erikaaaas.webblogg.se/
Erika - I Väntans Tider

La till dig på Bloglovin nu!



Jag prata precis med förlossningen ang slemproppen och om hur jag mått i helgen. hade ju 5 min mellan värkarna i lördags i två timmar. Sen har ja haft sammandragningar och en jävla mensvärk sen dess. Så hon tyckte jag skulle ringa min BM för att få en tid och kika så den inte vill ut nu.



Ja, det är vår tredje! :) Jätte spännande.

2011-07-11 07:31:39
URL: http://erikaaaas.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0