Godmorgon.



Hoppas att denna magiska dryck ska få mig på benen så jag orkar mitt sista dygn på jobbet.
Jag hade egentligen fler dygn kvar men har bytt bort dom mot dagpass även om de innebär att jag kommer få ut lite mindre i lön. Hade passat mig bättre med dygn om jag ej hade haft barn, saknar henne alldeles för mycket när jag är borta + att jag inte har chansen att koppla av o slappa när jag kommer hem. Kan iofs vara graviditeten som gör att jag inte klarar dygnen, för jag är trött i minst ett dygn efteråt.

Ebbas farmor åker hem till Borlänge idag och kvar är endast jag och Ebba o djuren, Johan kommer hem om en vecka.
Man blir bekväm av att vara två..


Kommentarer
Erika - Min Riskabla Graviditet

Hoppas du blir pigg av det=)

2011-07-17 08:58:29
URL: http://erikaaaas.webblogg.se/
Elin - Blivande Mamma.

Ja, det syndes tydligen ganska väl på UL'et.

Jag såg det inte, men både killen & hon som undersökte såg :)

Vet ni vad ni ska få?



Haha, ja det är ju olika hur man känner.

Hur känns det än så länge att bli tvåbarns mor då?

Nervöst? :)

2011-07-17 12:06:54
URL: http://elinpantsar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0