Om drömmar.

Godmorgon.

Det är grått, blåsigt och regnigt och jag känner redan nu hur dagen kommer kännas enormt lång när man inte kan vara ute lika mycket.

Drömmer så mycket som gravid och även denna gång mycket verkliga och många gånger HEMSKA drömmar.
Inatt handlade de om att jag blev jagad av en som ville döda mig och jag hade sett hur han dödat andra människor, verkligen hemskt och inget man kan släppa igen när man vaknar.
Igår därimot drömde jag en mysig dröm, nämligen låg en liten lillebror i min mage som kom ut den 14/11.
Andra gången jag drömmer att de är en pojk men har fortfarande ingen känsla på vad det faktiskt är för något.

Tänk att vi ska ha en till, kan fortfarande inte riktigt förstå!


Kommentarer
Linda-Mamma till Alfred

Japp har plockat nu och deet blev kantarell macka till frukost..mums!

2011-07-22 10:42:40
URL: http://hummingbird.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0