Sömn- check!

Vaknar av en välförtjänt sovmorgon till 08:10 (och det händer ALDRIG för Ebba annars)
Riktigt behövligt efter gårdagens hemska dag, jobb när man inte hade fått någon sömn är faktiskt inget att rekomendera alls.
Fick iaf ett mysigt avslut på kvällen, jag mamma,mormor och Ebba begav oss ner till stranden med lite kaffe och fika och satt där i över en timma - mysigt.

Idag står besök hos pappa på schemat, hoppas klara oss från regnet som tydligen ska komma.

Ebba,mormor och Tilda igår:



Kommentarer
Fiffi

Vilken vacker bild!! Här har jag varken fått sovmorgon eller en speciellt bra start på dagen, Oliver är gnälligare och skrikigare (läs testa rösten) än nånsin och det började med en gång på morgonen. Idag är en dag jag bara vill vara ensam men nehepp, jag är ju ensam med Oliver så var det ja.. Dessutom skall vi på kalas på Skansen vid kl 13, inte på humör alls kan jag säga men men, det blir nog bra.

Ha en fin lördag!

2011-07-30 09:08:26
URL: http://prinsessbakelsen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0