Vecka 23

Gravid update.

Mycket händer men tänker inte göra som alla andra o klistra in fakta från någon graviditetskalender (för de läser ingen ändå)

Men bebisen i magen mår bra och sparkar som en liten galning, mestadels kvällar och monar. Just nu känner jag ett relativt rytmiskt dunkande så jag undrar om de är liten där inne som har hicka tro? Annars sparkar den väldigt regelbundet i perioder =)

Fortfarande ingen aning om vad den har för kön, ingen som helst uppfattning faktiskt.

Viktstatus: Jodå UPP 9 jäkla kg! Panik!!! Men jag vet med mig att jag inte sitter och mölar onyttigheter så jag antar jag är en av de där som bara har tendens att lägga på sig en del under graviditeter. (samma kilon upp i dessa veckor när jag väntade Ebba, skillnaden nu är bara att jag fortfarande inte är uppe i min förra inskrivningsvikt)

Nästa grej att se fram emot är den 19/7, då ska de för första gången lyssnas på hjärtat och blivande storasyster ska få följa med.


Kommentarer
Erika - I Väntans Tider

Fin bebismage!



Kul att lyssna på hjärtljuden :)

2011-07-12 21:09:24
URL: http://erikaaaas.webblogg.se/
Erika - I Väntans Tider

Ja det är väldigt jobbigt. Man känner sig otillräcklig om inte annat och framför allt LAT!



Kul du är med i tävlingen =) gör du nu då?

2011-07-12 21:21:21
URL: http://erikaaaas.webblogg.se/
Linda

åh du ska ha en till bebis vad glad jag blir för dig emmelie!! lycka till många kramar Linda!!

2011-07-16 22:57:23
URL: http://leinda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0