17 Augusti 2012.

 
17 Augusti och Hugo har funnits lika länge utanför magen som innuti. (Eller ja jag  gick ju över tiden men ändå)
9 månader gammal blir grabben idag och jag minns fortfarande dagen då han kom som igår. Jag gick arg och hade ont för att jag var så stor. När allt väl startade sedan var han ute fort! Kom in 16 på förlossningen och han är född 18:51 <3
 
Aktiv kille vi har fått, minst sagt.
Klättrar och ställer sig mot precis allting, vilket innebär att jag inte får någon lugn stund. Han är nämligen inte världens stadigaste (men de tror han själv när han måttar och försöker gå mellan soffa och soffbord)
Maten går lite bättre, ammar ca 1 gång på dagen som mellanmål och nattetid är ju jag hans levande napp. (Orkar inte ta tag i det ännu eftersom det ger mig liiite mer sömn om han får ligga så)
 
Älskad som tusan, fina lilla Hugo!

Kommentarer
Amse

grattis till lillplutten på 9 mån dagen säger vi då.

2012-08-17 09:36:49
Yohannas.se

Hur menar du levande napp? Är han törstig eller han äter hela tiden? (sväljer han menar jag eller snuttar han bara) Låter tufft! Får ha någon bra sömn då? Go och glad verkar han iaf på bilderna, charmknutte!!!

2012-08-17 12:21:03
URL: http://maiplunevermind.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0