De blev som jag hoppades.

Det blev minsann en sensommar dag och det tackar vi hjärtligt för!
Efter ett besök i Nolhaga drog vi nämligen vidare till stranden och satt där ett par timmar hela familjen, släkt och vänner. Tror tyvärr inte de blir många fler sånna dagar i år , men jag hoppas inte det var sista gången.
 
Perfekta stället att vara, Ebba roar sig själv vid strandkanten och badar tills hon blir blå om läpparna. Men fryser hon? - Inte då, trots att hon hackar tänder och har gåshud över hela kroppen.
Tillochmed jag gick ner och tog ett snabbdopp, på senare år har jag nämligen blivit lite fegare med det där och bada och fryser lättare.
 
Becka ville ha sommarmat medan Victor röstade för pizza, vlken bra deal vi gjorde när vi hämtade pizza och åt den på stranden. Har jag nog aldrig gjort tidigare. Får va slutätet på sånt nu, semester klion  börjar komma misstänker jag - Dags för nya tag!
 

Kommentarer
Maria - mamma till Liam ☆

åh vilken härlig dag! :)

2012-08-13 07:58:30
URL: http://fashionstars.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0