Den där blomman..

 
Igår i affären gav jag jag Ebba uppgiften att välja blomma till pappa som fyllde år. Ja jag tänkte mig snittblommor av något slag. Länge gick hon och luktade o tittade  innan hon stolt kom med denna krukväxt och sa att hon bestämt sig. Hon var så otroligt stolt och hade verkligen kollat igenom varenda blomma innan hon bestämt sig för just denna. Så istället för en bunt rosor blev det något helt annat
(och mycket finare om man minns lyckan då hon fick överlämna den)
Idag pratar hon fortfarande om blomman - Vilken fin blomma jag köpte till dig pappa va?
Åh blir alldeles varm i hjärtat.
 
Dags att röja undan efter frukosten och hoppa in i en dusch medan Hugo sover för sin första gång idag.
- Godmorgon på dig<3

Kommentarer
Emma - Olivias mamma ♥

Ojdå! Det var ett bra pris! :} Annars är ju PoP rätt dyra för oftast så inte speciella kläder. Hade nog inte handlat där om jag inte hade haft presentkortet, hihi.. Så mycket fint har dom inte, så det gäller att hitta guldkornen!

2012-08-25 09:02:36
URL: http://emmaskoog.webblogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0